fredagen då allt hände

Gårdagen visade sig bli bästa dagen på länge! Jobbet gick helt underbart av olika andledningar ;) Efter jobber skyndade jag hem och gjorde iordning mig innan släktingar kom för att fira Emel :) Vid 7 åkte jag vidare hem till Angelica och firade henne som fyllde år. Vi fick grillat vilket var hur gott som helst, men de bästa va att sitta på hennes balkong hela kvällen med utsikt över vattnet! Senare åkte vi vidare med bilen till Amba för att festade lite till med Cevdet, Paul och några till. Där mötte jag oxå bland annat Jessica och Niclas. Visste inte att dom skulle vara där så de var riktigt kul att festa lite med dom oxå :)

Här kommer lite bilder från kvällen.












Tack för en super kväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0