Träning

Nu sticker jag iväg på träning med pappa. Blir ett core-pass och sen direkt efter ett zumba- pass :) Härligt att röra på sig lite efter en vecka med ganska mycket onyttigheter...

puss

Bildbomb från midsommar!

Midsommar lunch ;)
Min sommar krans
Vilken lyckad midsommarafton! puss

Glad midsommar!

Mamma och jag har precis varit ute på en härlig promenad i det finfina vädret. Vi gick i ungefär en timme och sen när vi kom hem gjorde jag lite lätt styrka :) Efter de blev det frukost, jordgubbar med mjölk mums!

Nu blir det att hoppa in i duschen för att sen göra sig iordning och åka hem till mormor och morfar för midsommar lunch tillsammans med kusinerna också.

Glad midsommar allesammans!

Jordgubbar

Har precis ätit en god middag, sushi :) och nu sitter jag och äter jordgubbar, underbart goda är dom! Blir en prommis nu i de fina vädret och sen bio :)

Puss o kram

Torsdag

Lite sorgligt har det vart på jobbet idag.. Min kollega Anna gick på semester och är ledig i 7 veckor. En annan kollega, Sebastian, ska sluta så idag va hans sista dag.. Tråkigt men så e det :) fick en liten sommar present av Anna, en påse med choklad, te och ett gulligt kort. Sån fin tanke, tack!
Under terminen har vi planterat med barnen så tog hem några planter. Eftersom ingen kan ta hand om dom när vi har sommarstängt så tog vi personalen hem lite :)

Älskar mitt jobb!

Att jobba på dagis har verkligen sina fördelar. Förutom alla roliga utflykter man gör så firar man ganska många tillställningar tillsammans. Idag firade vi midsommar med alla föräldrar och barnen. Vi hade ett uppträdande och sen picknick tillsammans :) det va så lyckat! Alla föräldrar kom och stämningen va på topp!!
Jag och mina kollegor fick även en present och blommor av några barn, så söta!
Idag har jag verkligen älskar mitt jobb!

Skansen

Idag har vi varit på Skansen hela dagen med barnen. Jätte lyckad dag! Vi åt på macdonalds till lunch och sen tog vi båten över till djurgården. Under lunchen var det ett barn som berättade för mig att han älskade mig, jag smälte totalt! Barn kan verkligen göra en så glad ibland. Vi gick sedan runt på skansen och tittade på en massa djur och avslutade dagen med glass :)

Skulle ha vart med på ett zumba pass ikväll men är helt slut plus att jag har super ont i huvudet! Det tar på krafterna att vara på utflykt med barnen ;)

Några av djuren vi såg..

Slapp söndag

Eftersom att vädret inte var det bäst idag åkte jag, mamma och Emel och hyrde en film tillsammans. Niceville hette den och det är en film jag rekommenderar alla att se! Den va så gripande men samtidigt mycket humor i :) mycket bra film!

Nu ska vi snart äta middag och imorgon är det jobb som vanligt, puss och kram!

Middag med släkten

Vi firar vår släkting Metin just nu som fyller hela 17 år :) vi har precis ätit en underbar middag och nu sitter vi och pratar lite roliga minnen, samtidigt som fotbollen e på såklart.. Haha riktig trevligt är det!

Ha en skön fredag allesammans :)

Kanon dag!

Började dagen på Tom Tits med en massa experiment och åk attraktioner med jobbet. Har inte varit där på super länge så det fanns en hel del nya saker som vi var tvungna att prova.
På kvällen åt vi middag på Faros restaurang vilket oxå var hur mysigt som helst. Vi hade en hel källare för oss själva eftersom att vi e så många :) Så mycket skratt och mat det har varit under den här dagen, otroligt roligt!

Godnatt :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1202933/images/2012/pic_206676186.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1202933/images/2012/pic_206676186.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1202933/images/2012/pic_206676265.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1202933/images/2012/pic_206676265.jpg" class="image">

Trevlig torsdag

Efter en toppen dag på tom tits ska vi äta middag på Faros inne i stan med hela jobbet! :)

Puss och kram

Onsdag

Det blev en kaffe latte idag på rasten :)

Tisdag

Hade stängning idag på jobbet men sista barnet gick vid fem så det va skönt! Nu ska jag åka och träna med pappa i huddinge hallen :)

Bjuder på lite bilder från Sibels student ;)

Vapiano

Blev en fika i stan med Michelle och nu sitter vi på vapiano och ska äta middag :) trevlig söndag!

Fika hos mormor och morfar

Toast

Nu sitter vi mamma, pappa och jag och äter frukost som jag har gjort :) toast och lite grönsaker blev det, bra jobbat!

Snart ska vi åka till Flen för att gå på Sibels utspring och mottagning, mycket trevlig ska det bli :)

Studentmottagning

Efter jobbet åkte jag och handlade student present till Jossan som tog studenten idag! Emel och jag gick dit runt halv 6 där det bjöds på massor av god mat och efterrätt!! Vi rullade därifrån :p Grattis igen vännen på studenten!!

Nu sitter jag kollar runt på internet om lite olika utbildningar, är sugen på att börja plugga igen.. Och det finns lite som lockar ganska mkt ;)

Promenad med hugo

sveriges nationaldag

Skönt att ha en dag i veckan ledigt :) får se hur den spenderas, skulle ha gått på grönan men vädret såg inte så lockande ut imorse men nu är det ju jätte fint så kanske åker dit senare. Annars blir det nog bio med Jessica och Niclas ikväll.

Är inte på världens toppen humör just nu..så vet inte riktigt mer vad jag ska skriva..Sätter mig nog lite i solen nu så piggnar man kanske till lite..

Ha en bra dag!

5 juni

Sveriges national dag är imorgon och de ska vi fira här på dagis med rulltårta, sånger och utsmyckning på gården :) Roligt! Förmiddagen va helt underbar vi gick med barnen till parken där de lekte jätte fint och vi kunde inte annat än koppla av i solen :)

Imorgon är det 6 juni vilket innebär att vi är lediga! Wohoo får se om det blir en tripp till grönan.. ;)

Måndag 4 juni

Måste börja berätta om helgen i Göteborg som va obeskrivligt härlig! Så skön att få vistas i en sån fin stad, äta god mat och shoppa :) en resa som definitivt måste göras om!

Idag är jag väldigt trött kändes som om jag hade gått på lov eller nått eftersom det blev en lång helg.. Men min semester e inte förns i slutet av juli..nått att se fram emot i alla fall :)