Dålig uppdatering!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev vilket jag är ledsen för! Nu när blogg appen på mobilen inte funkar så blir det inte lika många inlägg direkt från mobilen. Använder ju nästan aldrig datorn längre..men ska försöka bli bättre. Dock är det så mycket som händer nu när det är sommar så vet inte hur mkt bloggande det blir i vilket fall, men men ;)
 
Imorgon direkt efter mitt jobb åker vi familjen plus min moster och kusiner till dalarna där vi ska på dop. Mysigt blir det nog men lååång resa på kort tid då vi måste åka hem på söndag igen eftersom jag jobbar på måndag, har inte semester förren v. 30...
 
Nu ska jag svänga förbi Sofie för en pratstund och sen förbi och inspektera Jessica och Niclas nya läghenhet! Grymt roligt att de hittat en lägenhet tillsammans :)
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0