Castello

Jag var nyss och fikade i huddinge c på Castello med Josefine! Det var jätte trevligt och vi hade huuuuur mkt som helst att prata om. Hon är en av mina barndomnsvänner och vi var jätte tajta från förskolan till högstadiet, men sen börja vi olika skolor och som med de flesta tappade vi kontakten. Så det var så roligt att träffa henne i dag och höra hur allt va med henne och va som händer i hennes liv nu ;) Vi satt och pratade oavbrutet i ungeför en timme innan jag skjutsade hem henne. Hoppas på en ny fika innan allt förlång tid!

Nu sitter jag framför tv och skulle kunna däcka vilken minut som helst! Tror det e dags att flytta över till sängen..Godnatt!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0