2012

Jaha det här blir första inlägget på de nya året. Jag kan i alla fall säga att de här nyårsfirandet blev en aning bättre än förra året då jag vakna upp på sjukhuset precis till 12 slaget..Tänk att det redan har gått ett helt år sen jag opererade bort min blindtarm, de e galet hur fort tiden går läskigt alltså!
Dom två första dagarna som gått på 2012 har vart hur bra som helst! Bara umgåts med de jag tycker allra bäst om :) Idag har jag vart ledig och det blev då en hel del shopping i stan med Emel och Ia! Imorgon är jag också ledig och då ska jag först till banken sen bli masserad :D härligt, behövs innan jag ska jobba igen på onsdag och torsdag sen är jag faktiskt ledig igen på fredgagen eftersom att det är en röd dag :D Kan inte bli en mkt bättre vecka!
 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0