20 års firande!

Igår åt vi middag hela tjej ligan hemma hos Jessica för att fira att hon har blivit så står som 20 hela år! Galet va tiden går snabbt alltså! Jag åkte till henne lite tidigare och hjälpte med maten, blev riktigt gott :) Sen chillade vi lite där till typ 11 då vi tog en taxi in till Magenta. Jag och Mikaela drog runt halv 2 då hon skulle upp och jobba dan efter plus att vi kände att det va dags att dra. Hamnade ju i catfight mitt på dansgolvet! Alla människor som har varit ute på klubbar vet att det blir trångt på dansgolvet sådär lite senare på natten men inte ska man ta hänsyn till varandra, nej utan arbågas och knuffas för att få plats de e det som gäller..enligt vissa! Slutade med att vi hade en tjej 5 cm från ansiktet som stod och skrek på oss. Försökte prata tillbaka men hon va helt galen, tillslut drog hennes kompisar bort henne och vi gick därifrån. Herregud alltså...Annars va kvällen hur rolig som helst och jag har insett en än gång att jag ÄLSKAR ATT DANSA!!


saknad tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0