Roliga planeringsdagar!

Jag kom precis hem från Bosön efter två riktigt roliga dagar med jobbet! Det blev en del lyssnande men oxå en hel hel del skojigheter! Vi blev indelade i lag och gick sedan runt på olika aktiviteter. Bästa aktiviteten va helt klart rullstolsbasket :D alla va helt inne i spelet och det va så himla roligt! Jag skratta så jag grät! Jag gjorde även ett mål hehe ;)
God mat fick vi på kvällen, tre rätters middag va det och efter maten spelade vi ett musik quizz med live band. Lite senare på kvällen blev det även dans. Vi kom inte i säng förren kl 2 och gick sen upp 7..
Men under dom här dagarna har jag haft hur roligt som helst jag älskar mitt jobb och alla mina kollegor!

Nu ska jag vila en stund helt mör i kroppen sen blir det en fika ikväll :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0