dance is my life

Igår hade jag avslutning med mina dans tjejer och det blev mer känslosamt än vad jag hade räknat med...Jag hade skrivit små kort till var och en, lite personliga saker och det blev en rörd stämning i gruppen. Va inte meningen, stannade upp lektionen mitt i för att jag inte ville ta allt på slutet, ville att de skulle få dansa så mycket som möjligt. Men dom är så söta mina elever så dom blev ju ledsna när de fick veta att de inte skulle ha mig nått mer och att det här va sista lektionen..åhhhh kärlek till er alla! ♥


Här är dom förra terminen

Puss


Kommentarer
Postat av: Linnea H

Vi kommer sakna dig! <3

2012-04-28 @ 18:31:45
URL: http://lilllea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0