en dag av guld

Idag var jag och tittade på bio med kusinerna och syrran. Vi såg smurfarna som faktiskt var riktigt bra! Vi fick oss ett par goda skratt :) När filmen var slut käkade vi på heron och sen skjutsade jag hem alla.

Efter allt detta blev det en riktigt trevlig utgång med Jessica, Niclas, Cessan och Patricia. Jag mötte upp dem på wooken sen gick vi till entourage där vi dansade hela kvällen! grymt kul var det! En stor guldstjärna till Niclas på dansgolvet grym du e!

Måste säga att detta visade sig bli en dag att minnas länge, jag har haft så himla kul från morgon till natt! Tack mina fina vänner för att ni finns♥

Outfiten för kvällen får ni här ;)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0