bingolotto utan tv går lite sisådär

När jag kom hem från träningen så hade mamma, Tina och Emma köpt bingolotter som vi då skulle spela nu vid 7 men tror ni att tv funkar då eller..nepp! Får sitta och prata med mormor i telefonen så får hon säga numrerna haha! Bara för att vi hade gjort det så mysigt och ville vinna! hehe men vann iofs 25 kr när jag skickade ett sms ;)

Lektionen med Angelica var förresten jätte rolig! Hon är ju så himla duktig så blev mycket dans och sen lite styrka ;) Skulle verkligen vilja lära mig hip hop men jag är ju mer den tjejen med rak rygg (tack vare jazzen) och har inte de där gunget liksom..men man får väl ta några klasser med henne så kanske man blir lite bättre. 

Nu är det duschen som gäller sen får jag väl ligga och spela wordfeud eller nått eftersom tv inte funkar..


Puss!


Kommentarer
Postat av: Lyddsan

Men va du är söt! :)

2011-09-30 @ 16:36:31
URL: http://lydiadonaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0