ännu en söndag

Fredag
Va jag ute med mina arbetskollegor. Det visade sig bli hur roligt som helst, riktigt sköna människor de där ;) Jag mötte upp Johanna och Sara vid medborgarplatsen och så begav vi oss till biljard hallen för att vänta in de andra. Eftersom dom va lite sena så började vi tre att spela och herregud va roligt de va haha! Ingen av oss kunde reglerna (eller spelet) riktigt bra så vi hittade på egna allt eftersom XD
Vid 10 när resten hade kommit drog vi till underbara bar. Där blev det dans och mer skratt. Hatar dock när killar ska komma o ragga på en när man bara vill ha kul med sina vänner..usch..Om man får dissen första gången så lägger man ner sen! Men nej tydligen inte..Men om man ska sammanfatta hela kvällen/natten så va den riktigt bra!

Lördag
Blev en fika med fina Ia på dagen och bio på kvällen :) en super mysig dag blev det.

Söndag
Familjen åkte och hälsade på min faster som kom hem från Turkiet i veckan. Har inte sett henne på flera månader så de va trevligt :) Och som alltid blir man bjuden på så god maaat! Hon hade med sig yaprak (vinbladsdolmar) tillagade i Turkiet o herre min guuuuuud va goda dom va!!!


Ja de va min helg!

Puss


Kommentarer
Postat av: baba

Det är ju så att man blir lite avis faktiskt. Men kul att du hade kul kära dotter :-)

2011-10-30 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0