Ytterligare en spontan lördag med den bästa

Gårdagen kunde faktiskt inte ha blivit mysigare och bättre :) började med att jag plockade upp Angelica vid Huddinge station sen åkte vi och käkade sushi på en restaurang i närheten.
Efter de kände vi för en bio så jag övertalade henne till att se Breaking dawn! Så snäll som hon är blev det den :) när vi står där i kön på heron och ska köpa biljetter så kommer en gubbe fram till mig och fråga ifall vi ville ha hans biljetter till just den filmen för han hade två över?! Haha så bion blev helt gratis den, sånt där händer verkligen bara när vi är tillsammans :p

När filmen va slut plockade vi upp min syrra och hennes kompisar i Älvsjö och skjutsade hem dom. Innan vi åkte hem till mig begav vi oss oxå in mot stan för att hämta lite grejer till Angelica och plocka upp Cev och Peter. Halva stan fick vi köra igenom för att äntligen hitta dom och komma hem ;)

Vi var hemma runt halv två då satte vi oss och åt lite äppelpaj innan vi gick och la oss ;)
Tack för en så trevlig kväll älskling!


Kommentarer
Postat av: angelica

love u to death älskling

2011-11-27 @ 23:59:28
URL: http://angelicafrondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0