en onsdag med höstlov

Jag vet ju att det är höstlov för alla som går i skolan men ändå tänker jag inte på det. Haha jag och Angelica skulle åka och dansa igår, vi åkte dit i träningskläderna och redo att köra! Va tror ni står på dörren när vi kommer fram?- HÖSTLOV INGEN DANS! vi fick en chock! jätte besvikna..Men kvällen slutade rätt bra ändå ;) Vi mötte upp en kollega till mig som tog med oss på standup komedi på underbara bar. Där beställde vi mat och kollade lite på showen. En riktigt trevlig kväll om jag får säga så!
Varför händer detta alltid oss Angelica ? Vi kan inte ha en "vanlig" kväll utan de händer alltid nått som ingen e beredd på!

Idag har jag jobbat, va den enda som fick gå upp tidigt imorse..kändes lite tungt när resten av familjen sov..men men sånt e jobblivet :)

Imorgon har vi spökfest på dagis, får se hur det blir. Hoppas våra pluttisar inte blir allt för rädda ;)


va ett tag sen nu denna bild togs..saknar till och med boken vi inte läste!

Puss


Kommentarer
Postat av: angelica

AHHAHAHAHHA ja älskling kan du förklara det för jag har fan ingeeeen aning

2011-11-03 @ 00:00:40
URL: http://angelicafrondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0