trött tjej

Va på Jessicas skiva igår på Pure och jag hade as kul verkligen! Jag och Josefine åkte in lite tidigare till Hellströms och gick sen därifrån till skivan. Det va mycket folk och vi stod på dansgolvet hela natten, som alltid ;)
Kom hem vid 4 och då somnade jag bums. Är mega trött idag och har vart det hela dagen..jätte jobbigt va det att repa, började liksom vid 10 och kom inte hem förrens vid halv 5, lite väl jobbigt faktiskt.

Nu ska jag till min gamla skola kvarnberga och titta på min syster som ska dansa, efter de blir det hem och sova! :)

Ha det bra i det fina vädret puss

(kan lägga upp lite bilder från igår kväll när jag kommer hem, innan jag somnar hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0