sa nån fredag den 13:de?

Kom till skolan runt 9 och repade med soffan, känns som om man inte gör annat nu för tiden..men men det kommer bli ett sagolikt nummer! :) Vid lunch hade vi repat klart och jag åkte hem, MEN precis när jag öppnar ytterdörren hemma kommer jag på att jag glömt en skiva i mitt skåp som jag måste ha ikväll då vi ska repa med barnen :O Det var bara att sätta sig i bilen och åka tillbaka till skolan, jobbigt jobbigt , sen fick vi reda på att vi hade ytterligare en sal tid i skolan som vi kunde ha yttnyttjat men den hade vi missat så blir att få stanna längre ikväll då..ahhh känns lite som om de kan vara fredag den 13:de eller?



Nu ska jag byta om för att sen åka till danssalen där mina fina elever väntar, ha en trevlig fredagskväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0