min kusin jessica svan

Idag har jag varit i Skärholmens centrum med Sofie och letat kläder till föreställningen, och vi hittade några riktigt söta klänningar :) På vägen hem därifrån stannade jag till hos Jessica och hon va så snäll och körde hem mig eftersom att det hade börjat spöregna!

När vi kom hem till mig upptäckte jag att jag va själv hemma! (händer typ aldrig!) så bjöd in henne på fika ;) hehe vi satt och pratade en massa och skrattadade åt allt mellan himmel och jord. Har alltid så roligt med dig vare sig det är ett spontan besök eller inte. Vi kan vara oss helt själva med varandra och jag vet att jag alltid har dig där, du är bara den finaste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0