fredag

känner att jag inte är så väldans aktiv här på bloggen, men är så himla mkt som händer nu så hinner verkligen inte skriva :/ så för tillfället får det bli nått inlägg här o där ;)

Anyways..igår va jag på SMEKS skiva på Pure. Måste säga att jag va sjukt otaggad innan eftersom att jag och soffan åkte in så sent och jag va inte alls nöjd med min outfit..men måste säga att när vi väl kom dit vart det en så himla lyckad kväll! har inte haft så kul på länge, vi dansade verkligen hela natten!! gillagillagillaaaa! :D
Kom hem runt halv 4 så blev bara 2 timmars sömn så va ju lagom pigg på första lektionen halv 9 imorse...

Denna knäppis va jag med igår och de här e en gammal bild på oss, tog tyvärr inga bilder från igår..kanske bara kanske kommer upp en bild på hur vår sminkning som the black swan såg ut. Vi ändrade oss i sista stund och tog bort sminkningen och gick mer som "neutrala" filmkaraktärer som temat va :P 

Nu ska jag ta en tuppis ;) Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0