en solig måndag

Det har bara gått en dag på projektveckorna och jag är helt slut! Orkar knappt röra en muskel..blir att vila rejält ikväll. Imorgon blir det även skiva så får se hur det kommer gå sen på onsdag morgon, kommer vara död!!

Det läskigaste efter projektveckorna är att vi bara har en ynka hel vecka kvar i skolan! det är bara heeeelt stört! Det som gör mig mest orolig är att jag inte har någon aning om vad jag ska göra i höst, har inte den blekaste alltså och det gör mig stressad. Just nu vill jag faktiskt inte sluta skolan..allt är så tryggt där man har sina vänner, sina rutiner och sina lektioner att gå till, nu kommer allt de att vara borta..


denna bild togs igår när jag var hemma hos Sofie och planerade lite, blev kvällsfika och lär nog bli många fler sådana mysiga kvällar innan vi går ut!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0