Lill-lördag

Idag är det onsdag, även kallad lill-lördag, och den ska spenderas med två riktigt härliga brudar! Vi ska in till stan och chilla någonstans har ej bestäm riktigt vart.  Sen får vi se om vi e sugna på att parta vidare eller stanna där vi e och fortsätta att snacka ;) Jennifer har även fyllt år så blir ett sätt att fira henne lite på oxå!

Idag har det varit en underbar dag. Efter solandet på altanen städade jag mitt rum och sen tog mamma och jag en prommenad till min moster för att hämta upp syrran :) Riktigt härligt att få komma ut och röra lite på sig. Vi gick på isen oxå hur mysigt som helst!


Ia, jag, Jennifer och Sofie från föreställningen på nybrokajen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0