Hemma från Umeå

Heej allesammans!

Runt kvart i sju anlände klassen till centralen och tillbaka i Stockholm! Vi har haft det stöööört kul i Umeå och dansat gärnet. Dagarna gick aldelles för fort ,känns som om vi nyss kom dit liksom och nu är vi hemma.
Min Ume-kompis Amanda var hur gullig som helst och jag trivdes mycket bra hemma hos henne! Vi bestämde att hon ska få bo hos mig sen när de kommer hit V.18 och hälsar på oss! Mycket roligt ska det bli :)

Ja bilder får ni allt se lite senare för orkar inte ladda upp dom nu. Kan ju inte säga att man har sovit särskilt mycket dom här dagarna så behöver typ ta igen väldigt mkt sömn!
Innan jag sover lite blir det att kolla BB avsnitten som man missade, viktigt haha!

Godmorgon/Godnatt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0