Fredags mys

Igår hade Emel sina två kompisar här och dom hade med sig filmen Black Swan ( Har velat se den jätte länge )
så umgicks med dom en del och kollade på filmen som va väldigt bra, inte alls som jag hade tänkt mig att den skulle vara ! Men den va bra värd att se i alla fall :)

Idag kom min moster och hennes tre barn på besök under förmiddagen, jätte trevligt! Efter de skjutsade jag hem Lisa. Emel och jag fortsatte sen till skärholmen där vi skulle leta present till pappa, vilket gick bra :)
Nu är jag hemma igen o e ganska så irreterad på grund av att min fina Iphone inte vill sammarbeta med mig..Skulle lägga in lite nya låtar men då försvann alla låtar som jag redan hade på mobilen och nu går det inte att få in dom igen! synnerligen irreterande eftersom att jag verkligen behöver dom låtarna till dansen!! blää jag och teknik säger jag bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0