dålig uppdatering..

..från min sida. Har inte hunnit eller orkat skriva så pausade lite ifrån det, men nu skirver jag igen och ska försöka göra det varje dag ;) Får se hur länge det håller..

Hur som helst kan jag ju börja med att berätta om de allra roligaste jag gjorde i helgen, nämligen pole danceing! Asså det va stört kul och det kommer jag definitvit att pröva igen, vill börja en kurs i det men kan ju inte börja mitt i terminen. Anledningen till att vi gjorde det va att Jennifer i min klass blev 19 år och vi ville fira det med nått speciellt. Såg att man kunde boka in en privat kurs i pole dancing och tänkte att det skulle vara en kul grej för oss alla tjejer, vilket det va! 

Här kommer två bilder tagna från Emmas blogg ;) 



puss / H.I


Kommentarer
Postat av: Jennifer

tummen upp! :D

2011-03-15 @ 16:42:59
URL: http://jennifer-ulenius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0