10/3-11

Jag kan inte beskriva hur bra dag det har varit idag, verkligen en höjdar vecka ! Vet inte om det beror på att jag inte varit i skolan och träffat klassen på tre veckor eller va de e som gör att jag är så glad och på bra humör hela tiden :D (peppar peppar..)
Morgonen började hur som helst med Jazz reportoar där vi gör ett nummer ur musikalen Chicago, All that jazz! HUR KUL SOM HELST!!!! GAAALET! Sen hade vi vanlig jazz klass som oxå va helt underbar :D :D ahhh jag är bara så glad, hej svejs!


Bortse från kläderna, hehe, så är det detta vi gör på reportoaren! Ser kanske inte så jätte avancerat eller roligt ut men alltså när man gör det på klass och verkligen köör då e det jävligt rooooligt! Vi kanske ska sjunga till också, hoppas det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0