tiden efter studenten!

Ja nu är det gjort - JAG HAR TAGIT STUDENTEN! okej det va väl ett tag sen nu..meen har inte haft tid elle ork till att skriva. Men hoppas att det ska bli lite ändring på de nu eftersom att jag har fått en ny data (i studentpresent av mamma o pappa!) som inte är så seg ;)

Va har hänt i mitt liv efter studenten då, jo började med att åka på världens mest underbara resa med den underbara Sofie Bergman! Vi hade så himla kuuul och skönt där borta! Vill inget annat än tillbaka. Här kan ni få se några bilder från resan så får ni själva se en glimt av hur underbart det va ;)




Jag har jobbat några dagar, träffat massa kompisar och umgåtts med familjen. Fullt upp har det varit i alla fall. Nu i veckan ska vi åka till Dalarna för att hälsa på mormor o morfar och vi blir där till lördag. Sen i slutet av juli åker vi till Turkiet! så sköööönt!


Världens finaste klass ♥
Ja tror att det va nästan allt händer ju så mycket så kan ju inte skriva om allt, då skulle de här inlägget bli en kapitelbok! haha men vi hörs snart igen PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0