hemma

Idag kom vi hem från några underbara dagar i Venjan (Dalarna). Trots att vi inte ens va där en vecka hann vi med tusen olika saker som att går runt på venjandagen, åka och bada, åka till mora, till Furudal och kolla på hockey, titta på konsert och såklart träffa alla fina släktingar där uppe plus släktingar från Örebro som även va där och hälsade på! Super skönt va det att komma bort ett tag och njuta av landet, man kanske inte tror det men de är väldigt rogivande att åka uppåt landet :)

Nu är det dags för mig att släcka lampan och se fram emot morgondagen då vi ska fira min fina kompis Ia!


Påväg, jag körde hela vägen upp ;)

venjan-dagen

lite skott sköts av min kusin David

Dundersöta kusinen Victor


bad

hockey match där kusinen Anton spelade

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0