Allsångarna på skansen

Igår hade jag en så underbart mysig dag med de finaste flickorna. Tove, Amanda, Ia, Sofie, Lydia och jag va nämnligen på Skansen. Vi åkte in runt 2 tiden och köpte med oss lunch som vi sen hade picknick med på Skansen, hur mysigt som helst! och vädret va verkligen på vår sida under hela dagen!

Gick även runt och tittade på djuren, köpte glass och lekte en as rolig lek på gräset innan allsången började. Tror inte jag har skrattat så mycket på länge alltså!

Blev inte att vi såg så mycket av allsången eftersom vi gick runt och gjorde massa andra saker så vi prioriterade inte platser, men hörde allt och sångrösterna kom fram för oss alla ;)


Tog båten in till Djurgården


Picknick

paus vid björnarna

ja barnsliga som vi e..

Kom nyss hem från en prommenad i spåret med mamma och Emel, jag gjorde även lite styrka när vi kom hem så känner mig ganska duktig nu :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0