01.00

Jobbigt de är när man egentligen är trött men inte kan sova? Så är det i nuläget för mig så får väl uppdatera lite här och sen hoppas på lite sömn..

Träffade min Sofie idag! Blev en vända ner till Huddinge C och sen hem till mig. Där satt vi som två datanördar och fixade med bilder och skickade hit o dit :) men sånna e vi!
Blev en tacos-middag och sen begav vi oss hem till Ia på tårtkalas. Blev en riktigt mysig kväll, va roligt att se Jennifer och Lydia igen och höra lite hur dom har haft det under sommaren.

Imorgon ska jag fika med Tovisen och på kvällen blir det bio med Angelica och Emel. Den efterlängtade Harry Potter ska nu få sitt slut..meeen längtar till att se den!



Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0