uppdatering

Som några av er nu har hört så fick jag blindtarmsinflammation på självaste nyår! Inte roligt det...fick opereras och kvart i 12 på natten vaknade jag från narkosen..två av sjuksköterskorna kom in med ett glas pomack och skålade till det nya året. Så firade jag mitt nyår, hoppas ni hade det lite roligare än min upplevelse på sjukhuset. Men men jag är inte ledsen sånt händer och det vart i alla fall en bra star på det nya året eftersom att operationen gick bra :)


En bild från i sommras när jag fyllde år, längtar som attan till sommaren ! PUSS

Kommentarer
Postat av: anna

Gulligt att dem kom med pomac :) hoppas du mår bättre nu <3

2011-01-06 @ 20:12:37
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0