Nybrokajen

Sitter just nu på en engelska lektion och letar efter en bok att läsa, men det går inte så bra...-.- Tittar istället runt på folks bloggar och ser att det är många som har lagt upp bilder från nybrojakens föreställnig igår :D Och jag e inte sen på att sno lite eftersom att jag glömde min kamera..ska försöka hinna lägga upp de få bilder jag tog med min Iphone men till dess får ni nöja er med detta ;)

(bild från jennifes blogg) Amanda och Jag

(bild från Ias blogg) Jag i balett outfit

(Ias blogg) Nästa alla som var med och uppträdde, min fina klass!

Insåg igår efter föreställningen att jag verkligen kommer att sakna allt med min skola! Nybrokajen, danslektionerna tillsammans, lunchrasterna Och bara atmosfären runt om kring i skolan bara..Guuuuuuuu va jobbigt det kommer bli att sluta! trodde inte det.. Men igår fick jag det bekräftat. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0