Fredag

Igår kom Sofie och Sanna hem till mig för att bara mysa lite och titta på film. För min del va det väldigt roligt eftersom att jag har suttit still hemma och inte vart utanför dörrn eller träffat mina vänner på ett tag! Sanna sov även kvar vilket var väldigt skönt då jag fick umgås lite extra med min fina vän ♥

Idag däremot har korven Sofie tänkt kidnappa mig för kvällen :O Vi ska om ett litet tag iväg och fika inne i stan med henne och hennes mamma Carina. Men efter det har jag ingen aning om vad vi ska göra!? Hon tyckte att det va roligare om det blev som en överraskning, men jag får ju panik när jag inte vet vad det e för bus hennes mamma och hon har hittat på..:P roligt ska det bli i alla fall :)

Här får ni en blick över vad jag kommer ha på mig ikväll :)


Nya skjortan med leggins och guld smycken ;)

Hoppas ni får en trevlig fredags kväll PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0