Praktik

Imorgon är det första dagen på min praktik, vilket är på en kulturskola på kungsholmen. Där kommer jag få följa min handledare på en del av hennes dansklasser och sen några andra lärare. Nästa vecka kommer jag även få göra en liten uppvärmning, diagonal eller liten fras till dem. Får även vara med på en del dansklasser så det kommer nog bli awesome!

Idag va jag o shoppade i Farsta centrum med syrran. Kom hem med en beige jacka från H&M skit snygg!! Runt fem åkte jag till slussen för att möta upp en kompis på fika, mycket trevligt va de :)

Bäst att sova nu så man inte e trött första dagen imorgon ;) Godnatt alla söta ♥


Inte långt kvar tills man sitter på en sån här strand igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0