pengar kommer och går men en riktig vän består!

Jag har väldigt många vänner som jag är så tacksam över att fått lära känna, det finns inget bättre än äkta vänner som alltid finns där för en! En äkta vän ska man inte behöva träffa dygnet runt för att kunna ha kul med, de kan gå dagar, veckor, år innan man ses men ändå har man alltid lika kul när man väl ses, som om man aldrig hade vart ifrån varandra. En del människor klickar man bara med och det är så underbart när man träffar dessa.

Vi klickade inte med detsamma eftersom att ingen av oss hade intresset att lära känna varandra. Kommer ihåg va jag tänkte om dig första dagen jag såg dig i skolan. Trodde bara att du skulle bli ett stort irritationsmoment haha, men det visade sig vara helt fel! Efter första gången vi sågs sa det klick, jag visste på en gång att du skulle bli en äkta vän. Du fanns där, du stöttade mig, du va bara du. Visst har vi haft en del duster men det har bara fört oss närmre varandra. Jag är inte en sån som dömmer folk och jag dömmer definitivt inte dig, va du än får för dig att göra. Vill bara säga att jag finns här för dig och kommer aldrig att släppa taget om en äkta vän.

 

I love you no matter what ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin bild på er!

2011-02-12 @ 12:03:56
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0