7 februari 2011

Idag åkte jag på morgonen för att träffa Sofie i danssalen eftersom vi skulle repa på vårt projekt. Redan innan hade jag bestämt mig för att gå hem tidigare eftersom att jag inte mådde så bra i gårkväll men kännde direkt efter repet att jag inte skulle palla dagen. Så åkte hem istället sov lite, kollade på Gossip Girl, pluggade, åt och nu ska jag plugga igen..Så jobbigt att vara sjuk hatar det! tyckte blindtarmen räckte innan nyår där men men, nu inga mer förkylningar!


Dom här ansiktsprodukterna låg på min säng häromdan, alltid trevligt med lite frächa produkter till ansiktet- Tack mamma!

Nä hostandet tar mig nu till sängen där pluggpapper ligger..

Ha en trevlig dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0