17/2

Idag har jag haft fullt upp hela tiden. Började med att åka till skolan för att spela in mitt solo och direkt efter de in till stan för att möta upp Ia som hade mina byxor :) Vi stod och snackade en stund och sen bar det av till praktiken. Där var jag med på minimusikaler från kl 14 till 18, kul men man får ju lite myrer i rumpan alltså när man bara sitter, så fick vara med på den sista lektionen ;) Efter de åkte jag direkt hem till Jessica där jag blev bjuden på hennes goda sallad och sen tog hon, Sara och jag en prommis till mig så Jessi kunde hämta sina vantar haha.

Och nu har jag suttit och planerat hela morgondagen som nog kommer bli lite stressig, men sånt e livet. Roligt har jag ju samtidigt men allt går ju så fort så hinner ju inte njuta :P

Jag och syster förra sommaren i turkiet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0