16/2

Shiiit asså va tiden går fort, snart är februari slut o då är det bra drygt 4 månader kvar till studenten!!! ahh galet!

Hur som helst går det jätte bra på praktiken. Jag får följa min handledare Johanna på hennes dansklasser och några möten för att se hur hon jobbar. Kan säga att jag har fått hur mycket tips som helst! Får även vara med själv och dansa om jag känner för de. Vilket jag va igår och ska vara med på några klasser resten av veckan också :)
Imorgon börjar jag kl. 2 skönt! skulle dock behöva åka förbi skolan och spela in mitt solo..får se vart jag hinner klämma in det.

BTW Här är min jacka jag skrev om att jag köpte från H&M ;) I love it!



Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0