there's a first time for everything

Zuuumbaa, zuumbaa va namnet på den nya tränings formen! Idag kl 10 på morgonen åkte jag till Hammarby sjöstad och deltog i ett zumba pass med Angelica. De va hur kul som helst men super jobbigt! Det rann om mig kan jag ju säga..Men det va definitivt inte sista gången jag gjorde de. Jag rekomenderar det till alla som vill svettas järnet och ha riktigt roligt samtidigt!

Igår va jag på Amba med Jessica och gänget. Det va riktigt trevligt, kom dock hem vid 4 och skulle ju upp halv 9 för zumba passet..en aning seg va jag..


( bilden är tagen från Angelicas blogg )

Trött tjej efter passet..

Snart blir det kräftskiva med härliga släkten! Mums! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0