ett sorligt avsked och ett överraskande välkomnande

För några timmar sedan landade jag mamma och syster i Sverige..det va verkligen inte roligt ska jag säga. usch va man vill tillbaka, men det allra jobbigaste var att säga hejdå till pappa! Av någon konstig anledning blev det jätte sorligt och när syrran började gråta växte ju bara klumpen i halsen..Vet ju att vi kommer ses om några veckor men när man har haft så GRYMT kul i en vecka med kusinerna och familjen va det jobbigt att åka..

Vi blev mötta av min moster och lill kusinen på arlanda som körde oss hem. Trodde ju att de bara skulle släppa av oss hemma men nej där hemma blev vi mötta av mormor och mofar och resten av familjen Ljusbol! De hade lagat iordning tacos till oss och köpt frukost. Vi alla satt här hemma hos oss och åt och sen fikade. Hur gullig familj har inte vi? Vet inte vad jag skulle göra utan min familj, de är dom bästa jag har skulle inte byta ut dom mot nått i världen! puss på er alla! ♥


turkiet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0