du är gudomlig!

Det var jätte trevligt hemma hos Mikaela. Hon bjöd på lite smått och gott och vi satt där till tjugo över nio då jag skjutsate Jessica till stuvsta station. Hon skulle ut och jag ville hem och träffa pappsen! Åh va härligt det va att se honom igen!

Kära vänner jag är ingen tårtexpert och är väldigt kräsen på tårtor. Det får inte vara för mycket grädde, ingen banan i eller andra slämmiga frukter..marsipan e lite sisådär också..MEN jag har hittat min guldpärla! En godare mer perfekt tårta går inte att hitta på denna jord! Ända sen jag var liten och har blivit bjuden på kalas hem till Mikaela så har det bjudits på denna tårta, och den har alltid  varit lika god! Du är min och bara min för eviga tårta..♥

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0