2011-08-15

Hej på er!

Började dagen med en prommenad förbi hundstugan för att klippa Hugo ;) Efter de en snabb visit till Farsta och byta lite saker. När jag kom hem va det att gå och hämta Hugo på en gång. Efter de hem äta lunch och vid ett tiden plockade jag upp Mikaela så åkte vi till Skärholmen och shoppade en del ( ni kan få se de fina inköpen imorgon). Vid halv 5 åkte vi därifrån jag lämnade av henne och skyndade sen iväg till danssalen för ett möte med alla ledarna..

Tillsist kom jag hem men hann inte mer än satta mig vid bordet innna telefonen ringde och Jessica ville komma över och kolla lite film.

Så de va min dag, hoppas ni haft en lika bra :)


Hade lite roligt med webb cam..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0