valborg?

Va ute och gick med min hund nu på kvällen och så kände man doften av eld. Då var det grannen som stod och eldade på tomten och genast då fick jag vår känslor och valborg känsla. Nu när jag tänker efter så är det inte så långt kvar till valborg, bara några veckor ! Vad den här terminen har gått fort alltså, tror inte man inser hur lite det verkligen är kvar innan skolan är över..


Valborg i ETTAN firade jag med dessa härliga brudar! Känns som om bilden togs igår men det är liksom 2 år sen! gaaalet..

Det va bättre förr - En klyscha som inte kan sägas för många gånger

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Jesus Christ asså va länge sen det var ! Vilken sjuk kväll det var :) <3

2011-04-13 @ 11:47:21
URL: http://rappss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0