Långfredag

Stressig dag känns det som om det kommer bli idag, eller så är det bara jag som stressar mig i onödan.. Så mycket som jag vill göra hela tiden men tiden räcker liksom inte till :( Idag har jag planerat att göra lite på mitt balett solo, plugga, åka och handla en liten grej till en viss person, och sen gå över till Jossan för att fixa oss tsm innan det blir utgång! Ni förstår att jag har lite att stå i alltså..

tjejen till vänster ska jag ut med ikväll, hehe de här ska bli kul!

Josefine Liiv, tänk att jag har kännt dig i princip hela mitt liv-min barndomsvän! Fastän det har gått månader, år innan vi setts ibland så kan vi fortfarande umgås och ha kul tillsammans som om månaderna och åren aldrig kommit oss imellan. Känner på oss att vi kommer få det riktigt kul ikväll, precis som när vi umgicks när vi var små :)

Vi ses ute i vimmlet ikväll Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0