glad påsk!

Började med att jag fick ett stort påskägg imorse muuums! Åkte sen till Farsta C med Jessica för att hon ville ha nått nytt i garderoben men slutade med att jag kom hem med ett fint halsband itsället och hon hitta inget :P

Runt 4 åkte vi hem till mormor och morfar och firade påsk med resten av släkten, mycket trevligt va det!

Gårdagens firande blev väldigt väldigt lyckat! Jag hade så kul hela kvällen, fastän mina fötter höll på att dö! Ska aldrig mer ha dom klackarna så länge en till kväll..haha!

Hoppas ni haft en underbar påskhelg, de har i alla fall jag haft! Puss


Kvällens outfit

Här kan ni se mitt halsband jag köpte idag!

jag o syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0