Fullspäckad dag

Dagen började med att jag åkte in till stan vid 12 och mötte upp Ia och Jennifer. Vi skulle nämligen länsa Stockholms ALLA klädaffärer efter en studentklänning! Vi gick verkligen in i varenda kläd butik som vi gick förbi. MEN tror ni vi hittade nått eller?!?!??! NEEEEEJ! 3 tjejer som letar riktigt intensivt efter en ynka VIT klänning men hittar inget,.. nått är börjar bli fel på världen alltså. Aja ska göra ett nytt försök imorogn med mamma i Kista gallerian..Hoppas verkligen att jag hittar nått, annars kommer jag få gå i ett vitt lakan på studenten..

Vi åkte hem vid 5 och direkt då åkte hela familjen till Mormor som fyller år idag! Grattis fina mormor♥

När jag sen kom hem skrev jag klart mina 6 läsloggar och damsög rummet, känner mig lite duktig (a)

Nuu blir det bb ;)

Puss!

Bjuder på två härliga vår bilder på mig och Mikaela från vår mysiga dag i Måndags !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0