dagens Vill ha

När jag kom hem från skolan satte jag mig direkt med svenska nationella prapprena och började läsa..imorgon smäller det ju hehe!
Vid halv 5 fick jag skjutsa Emel till huddinge där hon skulle fixa linser. Medan hon höll på med det kunde jag inte hålla mig och gick in på H&M..Såklart när jag går in i en klädbutik hittar jag nått och denna gång va det en undeeeeerbar byxdress och en sport bh i najsiga färger! Dom två var bara tvungen att följa med mig hem :D Ni får bild på dem imorgon har ej hunnit tagit.

Appropå byxdresser så har det blivit väldigt populärt och det säljs hur många som helst i olika former och färger. Helt klart blir man inspirerad och speciellt när det är ett så himla skönt klädesplagg! Här är några favoriter att inspireras av :)





Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0