@ school

Sitter nu i skolan med 3 timmars hål och tänkte göra engelskan eftersom jag inte har nått bättre för mig..eller det har man alltid men tänkte vara duktig så jag slipper göra det när jag kommer hem ;)

Idag är det två människor som fyller år som jag tänkte gratta här på bloggen!

Stort Grattis till underbara Anna Björklund som blir 19 år idag!!
Vi lärde känna varndra under min gymnasietid här på Estetiska men ändå känns det som om vi har kännt varandra hela livet. Vi har alltid så roligt tillsammans och jag känner att jag kan vara mig själv med dig och slappna av, vilket jag tycker att man ska kunna göra med sina vänner! Även om det inte har blivit att vi har umgåtts så jätte mycket sen du tog studenten så vet jag att vi alltid kommer kunna träffa i alla fall och även då ha lika kul just för att du är den härliga sprudlande glada tjejen som du är! Tack för att jag har fått lära känna dig Anna och hoppas att vi kommer ha kontakten livet ut :) JÄTTE GRATTIS TILL DIG VÄNNEN MIN ♥

De andra Gratulationen går till min Kusin Frida Svan!! Jätte grattis kusin :D och dit ska jag även senare ikväll på fika, mumsigt ;)

Ne nu va det engelskan ja...PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman vad fin du är!! Tack så jätte mycket. Allt du skrivit stämmer verkligen. Vi finns alltid där för varann, även om vi inte alltid träffas. Men när vi väl ses, känns det som om vi aldrig varit ifrån varandra. Du är underbar på alla sätt och vis.



Tack än en gång! <3<3

2010-09-07 @ 22:05:53
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0