rethosta gör mig galen!

Kan inte påstå att jag har mått så värst bra idag..och det är på grund av min förbannade HOSTA!!! blir galen alltså håller ju på hela tiden, kan ju typ inte prata för att jag måste hosta då..åhhhh hoppas det försvinner nu! Har druckit 3 koppar te, tagit hostmedicin plus att jag drack apelsinvinäger blandat med vatten imorse :O det va inte gott kan jag ju meddela...

Efter att ha väntat med tove i skolan blev jag uppmött av Jessica på vägen hem :) mycket trevligt, stannade hos henne en stund o där blev det en del snack. Sen prommenerade hon med mig hem där vi fikade, Mysigt!

Nu ska jag ta fram nått att ha på mig imorgon o sen lägga mig i sängen o kolla på medium :) nej nu börja hostandet igen......Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0