Grönan med trion

Igår (lördag) åkte jag och Sofie för att möta upp Anna på djurgårn. Där skulle det bli åka av på grönalund. Första gången jag va där i år faktiskt. Vi hade det så himla roligt, va ett bra tag sen vi tre gjorde nått tillsammans och som anna skrev i sin blogg så trivs vi väldigt bra ihop och har alltid så kul tsm!! Plus att Anna bjöd oss på allt! Hon jobbar ju där så hade massa fribiljetter, men ändå :O du är bara för gullig. Blev en del åk och en början till att gå in i spökhuset för min del..Har gått där en gång tidigare och lovade mig själv att aldrig gå in där igen, men anna tjatade så blev att vi gick in ändå. Men feg som jag e så vände jag efter första spöket vi såg som va precis i dörren..hehe Men har faktiskt gått där en gång tidigare så kände att det räckte ;) Men Anna och Sofie traskade vidare!

Hade så roligt med er tjejer! Vi har även bestämt att vi ska ses minst en dag i veckan för att inte tappa kontakten :) ska bli riktigt roligt har redan pratat om massa saker vi ska göra tillsammans.


(bilderna tagna från annas blogg)

Tack för en super lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0