Fredag och helgen har äntligen kommit :D

Ligger just nu i sängen med datan och Pirates of the caribbean i bakrunden, sköönt med andra ord! Har inte varit helt frisk denna vecka så ska faktiskt ta det lugnt nu i helgen så man kanske blir helt frisk så man kan vara med på alla dans lektioner och ge allt utan att kippa efter andan varje gång vi gör nått..vet att man inte ska dansa om man e sjuk men kan ju inte låta bli de e ju så himla roligt!

Ska kolla klart på filmen nu sen sova :) de e verkligen så himla skönt att sova!! känns dock inte som att jag har sovit de timmar jag skulle behövt denna vecka..men men ska vila upp mig nu i helgen.

kommer förmodligen ha vår studentskiva på Karlssons och co. vet inte om vi bokade idag eller inte men pratade om det och lokalen och allt verkar galet bäst asså!! kan inte fatta att om minder än ett år har jag gått ut skolan :o det är helt gaalet verkligen! lilla jag ta studenten liksom :P haha nä men kan knappt vänta längre :DDDD

Puss på er





Kommentarer
Postat av: Anna

shit vad tidigt ni bokar!

2010-09-11 @ 12:43:40
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0