En måndag



Vet att jag har varit väldigt dålig på att blogga nu men har en bra förklaring till de faktiskt..eller? hah men det är för att jag helt enkelt har haft så mycket att göra! planerar danslektioner hit o dit, pluggat på teori till körningen, träffat kompisar och pluggat. Eftersom att jag har hållt på med en massa annat så har jag inte orkat logga in på bloggen eftersom att jag vet att det tar tid och då e jag fast, har inte öppnat datan överhuvudtaget eftersom att jag blir fast då..tråkigt men sant..
Det är ingen idé att jag säger nu att jag lovar att jag kommer bli bättre för tror inte att jag kommer vara det på ett tag utan då får ni stå ut med ett inlägg då och då. Självklart ska jag försöka när jag har tid men lovar somsagt inget :)

Bilden ni ser här ovan är i alla fall från en videoinspelning som jag blev tillfrågad att vara med i av Bohemian Lifestyle!! sjukt roligt var det :) klicka här för att lyssna på låten som vi spelade in till---> "superman"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0