DU är en sann vän

Du finns alltid där, Du ställer upp om det är något, Dig kan man lita på till 100 %, Du är en sann vän

Min vän Sofie Bergman är helt otrolig. Fasten det är veckor sen jag fyllde år har människan angagerat sig och köpt dessa otroligt fina saker till mig. Hon stod utanför min dans med dom här sakerna innan jag skulle börja och hade sagt till mig att hon "bara skulle komma och hämta sina listor", vilket hon då inte skulle utan ge mig de här! Det finns inga ord till att beskriva hur glad och överraskad jag blev! Det va så fint gjort av dig, tack en än gång ♥

En stor blommbukett

Två chokladaskar

Ett halsband där det står mitt namn!

Du är bara bäst





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0